Wij stellen al vele jaren zeer hoge eisen aan onze winkel, de artikelen, services, medewerkers en onze leveranciers. Bovendien zullen wij altijd ons uiterste best doen, zodat u tevreden bent na de aankoop via Apollo.nl.
Ondanks dat wij er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het in een enkel geval voorkomen dat u niet geheel tevreden bent. Wij stellen het op prijs als u ons hierover inlicht en wij zullen er vervolgens alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Verder is dit voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Ondanks dat wij er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het in een enkel geval voorkomen dat u niet geheel tevreden bent. Wij stellen het op prijs als u ons hierover inlicht en wij zullen er vervolgens alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Verder is dit voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Binnen 2 dagen na ontvangst van uw klacht nemen wij contact met u op. In het behandelingstraject zullen wij zo goed mogelijk proberen te zoeken naar een oplossing die voor beide partijen aanvaardbaar is. U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen.
Stuur ons een email via onderstaand contactformulier. Of schriftelijk, Apollo Almere, ter attentie van Klantenservice, Korte Promenade 5,1315 HM Almere.
Mochten wij eventueel onverhoopt gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen dan kunt u altijd terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.sgc.nl.
Online Dispute Resolution;
Of u kunt via Online Dispute Resolution een geschil proberen op te lossen buiten de rechtbank, gebruikt u hiervoor de onderstaande link;
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL
U kunt ons hiervan op de hoogte stellen door gebruik van het volgende email adres; support@apollo.nl
Uiteraard zullen wij alles in het werk stellen om te voorkomen dat we in een dispuut terecht komen, onze winkel bestaat al meer dan 30 jaar, online zijn we actief vanaf 2008 en nog nooit hebben we situatie gehad welke we niet konden oplossen.
Stuur ons een email via onderstaand contactformulier. Of schriftelijk, Apollo Almere, ter attentie van Klantenservice, Korte Promenade 5,1315 HM Almere.
Mochten wij eventueel onverhoopt gezamenlijk niet tot een bevredigende oplossing kunnen komen dan kunt u altijd terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag www.sgc.nl.
Online Dispute Resolution;
Of u kunt via Online Dispute Resolution een geschil proberen op te lossen buiten de rechtbank, gebruikt u hiervoor de onderstaande link;
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=NL
U kunt ons hiervan op de hoogte stellen door gebruik van het volgende email adres; support@apollo.nl
Uiteraard zullen wij alles in het werk stellen om te voorkomen dat we in een dispuut terecht komen, onze winkel bestaat al meer dan 30 jaar, online zijn we actief vanaf 2008 en nog nooit hebben we situatie gehad welke we niet konden oplossen.